ZEISS ДЛЯ ОФТАЛЬМОЛОГІВ ТА ОПТИКІВ

Мій Зоровий Профіль від ZEISS

Ваші клієнти зможуть краще зрозуміти свої зорові потреби, просто відвідавши ваш вебсайт.

Встановивши на своєму вебсайті індивізуалізовану версію співбрендованої програми Мій Зоровий Профіль, ви дасте своїм клієнтам можливість створити свої унікальні зорові профілі та дізнатися, які лінзи ZEISS найкраще відповідають їх способу життя та зоровим потребам.

  • Відкрийте свої двері ширше
  • Заощадьте свій робочий час завдяки попередньому збору анамнезу
  • Доступно без додаткових витрат і легко впроваджується

Цікаві факти про звички клієнтів.

  • 63%

    походів за покупками починаються онлайн1

  • 93%

    клієнтів вивчають товари онлайн, перш ніж придбати їх у магазині  2

  • 80%

    клієнтів сказали, що вони з більшою ймовірністю матимуть справу з продавцем, який пропонує індивідуальний підхід3

  • 76%

    клієнтів очікують, що продавець розумітиме їхні індивідуальні потреби4

Рішення щодо покупки зароджуються онлайн.

Сучасні онлайн та офлайн світи тісно переплетені між собою. Пошук відповідної інформації в мережі та придбання товарів як онлайн, так і офлайн, також тісно пов’язані між собою. Це повною мірою стосується і придбання нових окулярів. Клієнти хочуть більше знати про свої очі, а також розуміти, які лінзи найкраще задовольнятимуть їхні потреби та вирішуватимуть їхні проблеми.

Залучайте нових клієнтів і вирізняйтеся в мережі з-поміж конкурентів завдяки відзначеній нагородами програмі Мій Зоровий Профіль.

Програма Мій Зоровий Профіль аналізує спосіб життя та зорові звички вашого клієнта за допомогою серії запитань. Вона створює унікальний зоровий профіль і рекомендує оптимальний вибір лінз ZEISS на основі індивідуальних зорових потреб. Це унікальний інструмент, який бере на себе частину вашого робочого навантаження і забезпечує клієнтам більш повне розуміння їхніх зорових потреб ще до відвідування оптики.

Простий і змістовний шлях від мережі до реальності.

Ваші клієнти зможуть зберегти свій особистий зоровий профіль у вигляді QR-коду на смартфоні та взяти його з собою в оптику. Ви переглянете результати в своєму кабінеті за допомогою платформи VISCONSULT та отримаєте важливу інформацію, що допоможе вам порекомендувати найбільш підходящі лінзи. Як наслідок, ви зможете витратити більше часу на обстеження пацієнта або пояснення йому необхідної інформації. Ви можете спільно брендувати програму Мій Зоровий Профіль, додавши своє ім'я та інформацію про вашу оптику, щоб клієнтам було легше вас знайти.

Ключові переваги Що ви отримаєте від Мій зоровий профіль.

  • Можливість вирізнитися з-поміж конкурентів у мережі

    Збільшіть відвідуваність вашого вебсайту та підвищіть його видимість у мережі за допомогою відзначеної нагородами веб-програми.

  • Просте встановлення

    Лише 4 кроки, щоб установити індивідуалізовану версію програми на вашому вебсайті. Її оновлення відбуватимуться автоматично (без жодних додаткових зусиль).

  • Посів зерен

    Спонукайте клієнтів задуматися про свій зір та наявні проблеми – підготуйте їх до консультації.

  • Простий шлях від онлайн до офлайн

    QR-код дозволить вам продовжити роботу за допомогою платформи VISUCONSULT, повністю зосередившись на клієнті та результатах його зорового профілювання, завдяки якому скорочується час перебування клієнта в кріслі для обстеження.

  • Подолання бар'єру

    Скоротіть бар'єри щодо придбання нових окулярів завдяки хорошій підготовці та інформуванню. Прокладіть дорогу до вашої оптики, інтегрувавши адресу оптики для направлення клієнтів.

  • Рекомендація лінз

    Розумний алгоритм оцінює зоровий профіль вашого клієнта та рекомендує відповідні лінзи.

Зв'яжіться з нами

Чим ми можемо вам допомогти?

Триває завантаження форми…

Зв'язатися з нами

Компанія Carl Zeiss Vision UK Ltd скористається введеною вами в контактну форму інформацією, щоб відповісти на ваш запит електронною поштою або телефоном. Натисніть тут, щоб ознайомитися з нашою заявою щодо захисту даних.


  • 1

    ThinkwithGoogle, 2018.

  • 2

    Wirecard Global Shopping Report 2019.

  • 3

    Epsilon research.

  • 4

    IBM Institute for Business Value.