Мій Зоровий Профіль від ZEISS
Ваші клієнти зможуть краще зрозуміти свої зорові потреби, просто відвідавши ваш вебсайт.
Встановивши на своєму вебсайті індивізуалізовану версію співбрендованої програми Мій Зоровий Профіль, ви дасте своїм клієнтам можливість створити свої унікальні зорові профілі та дізнатися, які лінзи ZEISS найкраще відповідають їх способу життя та зоровим потребам.
Цікаві факти про звички клієнтів.
Рішення щодо покупки зароджуються онлайн.
Сучасні онлайн та офлайн світи тісно переплетені між собою. Пошук відповідної інформації в мережі та придбання товарів як онлайн, так і офлайн, також тісно пов’язані між собою. Це повною мірою стосується і придбання нових окулярів. Клієнти хочуть більше знати про свої очі, а також розуміти, які лінзи найкраще задовольнятимуть їхні потреби та вирішуватимуть їхні проблеми.
Залучайте нових клієнтів і вирізняйтеся в мережі з-поміж конкурентів завдяки відзначеній нагородами програмі Мій Зоровий Профіль.
Програма Мій Зоровий Профіль аналізує спосіб життя та зорові звички вашого клієнта за допомогою серії запитань. Вона створює унікальний зоровий профіль і рекомендує оптимальний вибір лінз ZEISS на основі індивідуальних зорових потреб. Це унікальний інструмент, який бере на себе частину вашого робочого навантаження і забезпечує клієнтам більш повне розуміння їхніх зорових потреб ще до відвідування оптики.
Простий і змістовний шлях від мережі до реальності.
Ваші клієнти зможуть зберегти свій особистий зоровий профіль у вигляді QR-коду на смартфоні та взяти його з собою в оптику. Ви переглянете результати в своєму кабінеті за допомогою платформи VISCONSULT та отримаєте важливу інформацію, що допоможе вам порекомендувати найбільш підходящі лінзи. Як наслідок, ви зможете витратити більше часу на обстеження пацієнта або пояснення йому необхідної інформації. Ви можете спільно брендувати програму Мій Зоровий Профіль, додавши своє ім'я та інформацію про вашу оптику, щоб клієнтам було легше вас знайти.
-
1
ThinkwithGoogle, 2018.
-
2
Wirecard Global Shopping Report 2019.
-
3
Epsilon research.
-
4
IBM Institute for Business Value.