Лінзи ZEISS Light 2
Легкий шлях до прогресивних лінз – для ваших клієнтів та вашого бізнесу.
Лінзи ZEISS Light 2 розроблені спеціально для людей віком від 35 років, щоб полегшити їм перехід на прогресивні лінзи, водночас без зусиль відновлюючи зір на близьких та далеких відстанях. Для цього знадобиться лише одна пара окулярів, що не вимагатиме надмірних витрат. Допоможіть своїм клієнтам повною мірою відчувати світ.
Два типи лінз для зрілих очей:
Для чого ми створили лінзи ZEISS Light 2?
Користування мобільним інтернетом увійшло в наше повсякденне життя.
Очі пересічної людини щодня мають справу з різними викликами.
Поява смартфонів змінила спосіб життя людей. Багато людей проводять чимало часу з цифровими пристроями та за тими чи іншими заняттями, що вимагають хорошого зору на близькій відстані. Ця тенденція спостерігається в усіх вікових категоріях.1
- Використання цифрових пристроїв та їх цілодобова присутність у повсякденному житті людей істотно впливають на спосіб читання.
- Наприклад, відстань для читання змінилася з 40 см для друкованих ЗМІ (книг, газет) на 30–35 см для цифрових пристроїв (смартфонів, планшетів).6
Природний зір, швидка адаптація – для тих, хто вперше приміряє окуляри, і тих, хто вже давно ними користується.
Підтверджена задоволеність клієнтів лінзами ZEISS Light 2.
Ознайомтеся з лінзами ZEISS SmartLife.
Скористайтеся перевагами нашої флагманської лінійки лінз ZEISS SmartLife, щоб запропонувати своїм клієнтам виняткові рішення та найкращі зорові враження: комфортний зір для перевантажених очей.
-
1
Аналіз даних програми MyVision Profiles за період від 2019 до 2021 року, N= 300 000 користувачів, проведений відділом технологій та інновацій компанії Carl Zeiss Vision International GmbH, Німеччина, 2021 рік.
-
2
Всесвітній економічний форум: на планеті проживає 1,8 мільярдів мілленіалів. Ось де вони живуть. Опубліковано в серпні 2021 року.
-
3
Statista, Проникнення онлайн-банкінгу на європейські ринки в 2022 році. Опубліковано департаментом досліджень компанії Statista, 29 серпня 2023 року.
-
4
Statista, Використання мобільного інтернету в усьому світі - Статистика та факти. Опубліковано: Л. Сесі, 14 вересня 2023 року.
-
5
Statista, Кількість додатків, доступних у провідних магазинах додатків у 2023 році. Опубліковано: Л. Логмайєр, 26 вересня 2023 року.
-
6
Bababekova Y, Rosenfield M, Hue J et al. Font size and viewing distance of handheld smart phones. Optom Vis Sci2011; 88: 795–797.
-
7
Опитування серед клієнтів, які придбали лінзи ZEISS Light 2 в Індії (N=195, Цифрові та прогресивні лінзи), 2023 рік, Carl Zeiss Vision International GmbH, Німеччина (неопубліковані дані).