ZEISS SmartLife PRO
Поєднайте свій досвід із найкращими технологіями ZEISS.
Відкрийте для себе ZEISS SmartLife PRO, наш асортимент лінз, що передбачає максимальну індивідуалізацію; доступний тільки для власників ZEISS i.Profiler plus.
Асортимент лінз ZEISS SmartLife. Відповідь на невпинні зміни нашого способу життя.
Цифрова спільнота зростає, і все більше людей, незалежно від віку, користуються інтернетом.
Вашим клієнтам потрібна експертна порада, що відповідає їхнім потребам.
Клієнти вимагають індивідуального підходу; вони очікують, що бренди адаптуватимуть свої продукти та послуги до їх індивідуальних потреб.6 Вони хотіли б консультуватися з офтальмологами, яким довіряють та які є справжніми експертами й можуть запропонувати їм найкращий зір, індивідуальні поради та рішення.
- 86% споживачів вважають, що найважливішими характеристиками магазину є висока кваліфікація персоналу та хороші поради.7
- 85% споживачів вважають, що індивідуальний підхід є для них ключовим фактором.8
Зорові потреби унікальні.
Стан рогівки безпосередньо впливає на призначення пацієнту засобів для корекції зору та якість зображення сітківки, тоді як зміни розміру зіниці впливають на освітленість сітківки та глибину фокусу, від яких залежить гострота зору.
Зіниця реагує на світло, змінюючи розмір залежно від різних умов освітлення. З віком зіниця втрачає здатність розширюватися. Цікаво, що навіть в одній віковій групі середній діаметр зіниці також є різним у різних людей.
Лінзи мають задовольняти сучасні зорові потреби.
Професійна перевірка зору за допомогою ZEISS i.Profiler plus.
Точна та повна інформація є ключем до підбору лінз, що ідеально відповідатимуть індивідуальним потребам клієнтів. За допомогою приладу ZEISS i.Profiler plus ви отримуєте індивідуальний зоровий профіль для кожного пацієнта, що виходить далеко за межі традиційної рефракції.
ZEISS i.Profiler plus дозволяє провести глибокий і точний аналіз очей клієнта та миттєво отримати цілісне уявлення про їх стан.
- Швидке й високоточне вимірювання хвильового фронту та аналіз очей клієнта, щоб отримати унікальний зоровий профіль.9
- ZEISS i.Profiler plus визначає індивідуальний розмір зіниць кожної людини.
- 60 секунд для автоматичного створення профілю обох очей.10
- Гострота зору 20/20 у 94% пацієнтів.11
- Скорочення на 50% тривалості визначення суб'єктивної рефракції.12
ZEISS i.Profiler plus робить можливим створення нашого асортименту найбільш індивідуалізованих лінз.
Прилад допомагає знайти та пояснити найкраще можливе рішення для кожного клієнта, надаючи вам детальну попередню інформацію для точної суб’єктивної рефракції:
- Поточний зоровий профіль, що аберації вищого порядку та дані щодо рогівки.
- Висока точність об'єктивної рефракції.
- Аналіз ZEISS i.Scription.
Крім того, унікальний зоровий профіль включає індивідуальний розмір зіниці кожного пацієнта.
Технологія ZEISS Individual Luminance Design дає змогу точніше підібрати лінзи.13
Технологія ZEISS Individual Luminance Design враховує унікальний розмір зіниці в умовах денного освітлення на основі вимірювання ZEISS i.Profiler plus та дати народження клієнта:
Вимірювання ZEISS i.Profiler plus:
середня експозиція світла для ока під час вимірювання ZEISS i.Profiler plus становить 100 кд/м².14
Трансформація даних для будь-яких умов денного освітлення:
Середня яскравість вдень ~ 60 кд/м².14 Далі середній діаметр зіниці для обох очей перетворюється зі значення в умовах освітленості на момент вимірювання на значення в умовах освітленості протягом дня.
Реалістичне порівняння на основі віку:
ZEISS гарантує, що кінцевий індивідуальний розмір зіниці знаходиться в межах розумного допуску ± 1 мм залежно від віку клієнта.15
-
1
Посилання: ZEISS_SmartLife_White_Paper_EN_20_200_0400I, ZEISS Vision Care, INT, 2019
-
2
Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.
-
3
Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Mind your step: the effects of mobile phone use on gaze behaviour in stair climbing. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109-120.
-
4
Динамічне дослідження погляду - зміни погляду в процесі користування цифровими пристроями. Компанія ZEISS Vision Science Lab, Інститут офтальмологічних досліджень, університет міста Тюбінген, 2019 рік. Неопубліковані дані.
-
5
Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Texting on mobile phones and musculoskeletal disorders in young adults: A five-year cohort study. Applied Ergonomics, 58:208-214.
-
6
Euromonitor International. (2020). Топ-10 глобальних споживацьких тенденцій, 2020 рік.
-
7
IMW-Кельн. (2015). Сегментація споживачів & Алгоритми цифрової комунікації. n=11 845, Німеччина, Бразилія, Китай, США, Італія.
-
8
IMW-Кельн. (2015). Сегментація споживачів & Алгоритми цифрової комунікації. n= 2778 (вибірка, що с кладалася з менеджерів у сфері охорони здоров'я), Німеччина, Бразилія, Китай, США, Італія.
-
9
Застосування спеціально розробленого методу безточкової перевірки. (неопубліковані дані) 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), Вимірювання за допомогою ZEISS i.Profiler plus авторефракції та аберацій хвильового фронту було відкалібровано, щоб забезпечити точність +/-0,1 Д, що перевищує стандарт ISO для авторефрактометрів, який вимагає лише максимальної поділки 0,25 (стандарт ISO для офтальмологічних рефрактометрів, DIN EN ISO 10342:2010).
-
10
Вимірювання за участю 5 пацієнтів із використанням секундоміру для повного звіту про вимірювання: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01
-
11
Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD, and Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Orange County, California), double blind test on preference between ZEISS i.Scription Lenses and comparable ZEISS free-form test lenses (n=37), 2016.
-
12
Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, “Comparison of spherocylindrical corrections obtained by wavefront aberrometry and subjective methods”, Institute for Ophthalmic Research, Eberhard Karls University of Tuebingen, Mar. 2016.
-
13
За даними Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Теоретичний аналіз, проведений відділом технологій та &інновацій компанії ZEISS Vision Care в Німеччині в 2020 році.
-
14
Аналіз, проведений відділом технологій та& інновацій компанії ZEISS Vision Care в Німеччині в 2020 році.
-
15
За даними Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Теоретичний аналіз, проведений відділом технологій та &інновацій компанії ZEISS Vision Care в Німеччині в 2020 році.