ZEISS ДЛЯ ОФТАЛЬМОЛОГІВ ТА ОПТИКІВ

ZEISS SmartLife PRO

Поєднайте свій досвід із найкращими технологіями ZEISS.

Відкрийте для себе ZEISS SmartLife PRO, наш асортимент лінз, що передбачає максимальну індивідуалізацію; доступний тільки для власників ZEISS i.Profiler  plus.

  • Комфортний зір протягом усього дня для сучасного способу життя «бути завжди на зв'язку та в русі»
  • Подаруйте своїм клієнтам легкість перегляду та розслаблений зір на будь-яких відстанях та в будь-яких напрямках
  • Дизайн лінз адаптується до вікових змін зору користувачів

Асортимент лінз ZEISS SmartLife. Відповідь на невпинні зміни нашого способу життя.

Цифрова спільнота зростає, і все більше людей, незалежно від віку, користуються інтернетом.

  • > 50%

    Понад 1/2 населення світу користується мобільними цифровими пристроями.2

  • 57%

    населення світу зараз має доступ до інтернету.3

  • +1 мільйон

    нових користувачів інтернету на день.

  • 55+ років

    На сьогоднішній день найбільші темпи зростання частоти використання смартфонів спостерігаються серед людей віком понад 55 років.4

  • 48%

    річне зростання поставок смарт-годинників станом на перший квартал 2019 року.5

Вашим клієнтам потрібна експертна порада, що відповідає їхнім потребам.

Клієнти вимагають індивідуального підходу; вони очікують, що бренди адаптуватимуть свої продукти та послуги до їх індивідуальних потреб.6  Вони хотіли б консультуватися з офтальмологами, яким довіряють та які є справжніми експертами й можуть запропонувати їм найкращий зір, індивідуальні поради та рішення.

  • 86%  споживачів вважають, що найважливішими характеристиками магазину є висока кваліфікація персоналу та хороші поради.7
  • 85%  споживачів вважають, що індивідуальний підхід є для них ключовим фактором.8

Зорові потреби унікальні.

Стан рогівки безпосередньо впливає на призначення пацієнту засобів для корекції зору та якість зображення сітківки, тоді як зміни розміру зіниці впливають на освітленість сітківки та глибину фокусу, від яких залежить гострота зору.

Зіниця реагує на світло, змінюючи розмір залежно від різних умов освітлення. З віком зіниця втрачає здатність розширюватися.  Цікаво, що навіть в одній віковій групі середній діаметр зіниці також є різним у різних людей.

Лінзи мають задовольняти сучасні зорові потреби.

Протягом останніх кількох років спосіб життя середньостатистичного клієнта кардинально змінився. Ми живемо в швидкоплинному світі, постійно перебуваючи на зв’язку, як у мережі, так і в реальному житті. Хороший комфортний зір має вирішальне значення, щодня даруючи нам впевненість у собі. Люди нерідко просто "прикуті" до цифрових пристроїв, навіть у русі. Постійний перехід від цифрових пристроїв до фізичного оточення створює більше, ніж будь-коли досі, навантаження на очі ваших клієнтів і може призвести до появи зорового дискомфорту або напруження очей. Це ускладнює навіть звичайні завдання, або навіть гірше – важливі деталі залишаються непоміченими. Важливо, щоб ви могли запропонувати клієнтам не тільки чіткий центральний зір, але й плавний периферійний зір. Це допоможе їм легко переводити погляд між предметами на різних відстанях та в різних напрямках. Крім того, зорові потреби змінюються з віком. Це може бути зумовлено двома ключовими факторами: зменшенням амплітуди акомодації та зменшенням діаметра зіниці.
  
Технологія SmartView, що використовується в новому асортименті лінз SmartLife від ZEISS, є відповіддю на актуальні запити клієнтів і враховує дані масштабних досліджень.

Професійна перевірка зору за допомогою ZEISS i.Profiler plus.

Точна та повна інформація є ключем до підбору лінз, що ідеально відповідатимуть індивідуальним потребам клієнтів. За допомогою приладу ZEISS i.Profiler  plus ви отримуєте індивідуальний зоровий профіль для кожного пацієнта, що виходить далеко за межі традиційної рефракції.

ZEISS i.Profiler  plus дозволяє провести глибокий і точний аналіз очей клієнта та миттєво отримати цілісне уявлення про їх стан.

  • Швидке й високоточне вимірювання хвильового фронту та аналіз очей клієнта, щоб отримати унікальний зоровий профіль.9
  • ZEISS i.Profiler  plus визначає індивідуальний розмір зіниць кожної людини.

  

  • 60 секунд  для автоматичного створення профілю обох очей.10
  • Гострота зору 20/20  у 94% пацієнтів.11
  • Скорочення на 50%  тривалості визначення суб'єктивної рефракції.12

ZEISS i.Profiler plus робить можливим створення нашого асортименту найбільш індивідуалізованих лінз.

Прилад допомагає знайти та пояснити найкраще можливе рішення для кожного клієнта, надаючи вам детальну попередню інформацію для точної суб’єктивної рефракції:  

  • Поточний зоровий профіль, що аберації вищого порядку та дані щодо рогівки.
  • Висока точність об'єктивної рефракції.
  • Аналіз ZEISS i.Scription.

Крім того, унікальний зоровий профіль включає індивідуальний розмір зіниці кожного пацієнта.

Технологія ZEISS Individual Luminance Design дає змогу точніше підібрати лінзи.13

Технологія ZEISS Individual Luminance Design враховує унікальний розмір зіниці в умовах денного освітлення на основі вимірювання ZEISS i.Profiler  plus   та  дати народження клієнта:

Вимірювання ZEISS i.Profiler  plus:
середня експозиція світла для ока під час вимірювання ZEISS i.Profiler  plus   становить 100 кд/м².14

Трансформація  даних для будь-яких умов денного освітлення:
Середня яскравість вдень ~ 60 кд/м².14  Далі середній діаметр зіниці для обох очей перетворюється зі значення в умовах освітленості на момент вимірювання на значення в умовах освітленості протягом дня.

Реалістичне порівняння на основі віку:
ZEISS гарантує, що кінцевий індивідуальний розмір зіниці знаходиться в межах розумного допуску ± 1 мм залежно від віку клієнта.15

Асортимент лінз ZEISS SmartLife PRO.

Незалежно від того, які лінзи потрібні вашим клієнтам – монофокальні, мультифокальні чи якісь інші, наш асортимент найбільш індивідуалізованих лінз допоможе їм крокувати в ногу з часом.

  • Монофокальні лінзи

    • Single Vision Individual
    • Монофокальні
  • Цифрові лінзи

    • Digital Individual
    • Digital
  • Прогресивні лінзи

    • Progressive Individual
    • Progressive Superb
    • Progressive Plus
    • Progressive Pure

Зв'яжіться з нами

Чим ми можемо вам допомогти?

Триває завантаження форми…

Зв'язатися з нами

Компанія Carl Zeiss Vision UK Ltd скористається введеною вами в контактну форму інформацією, щоб відповісти на ваш запит електронною поштою або телефоном. Натисніть тут, щоб ознайомитися з нашою заявою щодо захисту даних.


  • 1

    Посилання: ZEISS_SmartLife_White_Paper_EN_20_200_0400I, ZEISS Vision Care, INT, 2019

  • 2

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 3

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Mind your step: the effects of mobile phone use on gaze behaviour in stair climbing. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109-120.

  • 4

    Динамічне дослідження погляду - зміни погляду в процесі користування цифровими пристроями. Компанія ZEISS Vision Science Lab, Інститут офтальмологічних досліджень, університет міста Тюбінген, 2019 рік. Неопубліковані дані.

  • 5

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Texting on mobile phones and musculoskeletal disorders in young adults: A five-year cohort study. Applied Ergonomics, 58:208-214.

  • 6

    Euromonitor International. (2020). Топ-10 глобальних споживацьких тенденцій, 2020 рік.

  • 7

    IMW-Кельн. (2015). Сегментація споживачів & Алгоритми цифрової комунікації. n=11 845, Німеччина, Бразилія, Китай, США, Італія.

  • 8

    IMW-Кельн. (2015). Сегментація споживачів & Алгоритми цифрової комунікації. n= 2778 (вибірка, що с кладалася з менеджерів у сфері охорони здоров'я), Німеччина, Бразилія, Китай, США, Італія.

  • 9

    Застосування спеціально розробленого методу безточкової перевірки. (неопубліковані дані) 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), Вимірювання за допомогою ZEISS i.Profiler plus авторефракції та аберацій хвильового фронту було відкалібровано, щоб забезпечити точність +/-0,1 Д, що перевищує стандарт ISO для авторефрактометрів, який вимагає лише максимальної поділки 0,25 (стандарт ISO для офтальмологічних рефрактометрів, DIN EN ISO 10342:2010).

  • 10

    Вимірювання за участю 5 пацієнтів із використанням секундоміру для повного звіту про вимірювання: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01

  • 11

    Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD, and Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Orange County, California), double blind test on preference between ZEISS i.Scription Lenses and comparable ZEISS free-form test lenses (n=37), 2016.

  • 12

    Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, “Comparison of spherocylindrical corrections obtained by wavefront aberrometry and subjective methods”, Institute for Ophthalmic Research, Eberhard Karls University of Tuebingen, Mar. 2016.

  • 13

    За даними Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Теоретичний аналіз, проведений відділом технологій та &інновацій компанії ZEISS Vision Care в Німеччині в 2020 році.

  • 14

    Аналіз, проведений відділом технологій та& інновацій компанії ZEISS Vision Care в Німеччині в 2020 році.

  • 15

    За даними Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Теоретичний аналіз, проведений відділом технологій та &інновацій компанії ZEISS Vision Care в Німеччині в 2020 році.