Молодий чоловік із коротким темним волоссям у лінзах ZEISS посміхається на камеру. На тлі – ZEISS i.Profiler plus.
ZEISS ДЛЯ ОФТАЛЬМОЛОГІВ ТА ОПТИКІВ

ZEISS SmartLife PRO

Поєднайте свій досвід із найкращими технологіями ZEISS.

Відкрийте для себе ZEISS SmartLife PRO, наш асортимент лінз, що передбачає максимальну індивідуалізацію; доступний тільки для власників i.Profiler plus.

  • Комфорт упродовж усього дня для динамічної зорової поведінки в світі, який стає все більш цифровим
  • Подаруйте своїм клієнтам легкість перегляду та розслаблений зір на будь-яких відстанях та в будь-яких напрямках
  • Дизайн лінз адаптується до вікових змін зору користувачів – від 6 років до похилого віку

Асортимент лінз ZEISS SmartLife PRO. Відповідь на невпинні зміни нашого способу життя.

Цифрова спільнота зростає, і все більше людей, незалежно від віку, користуються інтернетом.
  • > 50%

    більш ніж половина населення світу користується мобільними цифровими пристроями.2

  • 55+ років

    наразі найбільші темпи зростання частоти використання смартфонів спостерігаються серед людей віком понад 55 років.2

  • 60%

    дітей віком від 5 років уже починають користуватися смартфонами.3

Вид з-за плеча, частково показані дві людини, обличчя не видно. Люди дивляться на iPad, на якому показані результати обстеження.

Вашим клієнтам потрібна експертна порада, що відповідає їхнім потребам.

Клієнти вимагають індивідуального підходу; вони очікують, що бренди адаптуватимуть свої продукти та послуги до їхніх індивідуальних потреб.4 Вони хотіли б консультуватися з офтальмологами, яким довіряють, які є справжніми експертами й можуть запропонувати найкращий зір, індивідуальні поради та рішення.

  • 86 споживачів вважають, що найважливішими характеристиками оптики є висока кваліфікація персоналу та хороші поради.5
  • 85 споживачів вважають, що індивідуальний підхід є для них ключовим фактором.6

Зорові потреби унікальні.

Стан рогівки безпосередньо впливає на призначення пацієнту засобів для корекції зору та якість зображення на сітківці, тоді як зміни розміру зіниці впливають на освітленість сітківки та глибину фокусу, від яких залежить гострота зору.

Зіниця реагує на світло, змінюючи розмір залежно від різних умов освітлення. З віком зіниця втрачає здатність розширюватися. Цікаво, що навіть в одній віковій групі середній діаметр зіниці також є різним у різних людей. Характеристики зору дітей також сильно відрізняються від дорослих – у дорослих діаметр зіниці з віком зменшується, а у дітей – збільшується.

Молодий чоловік із коротким темним волоссям у лінзах ZEISS SmartLife протягує руку крізь екран.

Лінзи мають задовольняти сучасні зорові потреби.

Протягом останніх кількох років спосіб життя середньостатистичного клієнта кардинально змінився. Хороший комфортний зір має вирішальне значення, щодня даруючи нам впевненість у собі. Люди нерідко просто «прикуті» до цифрових пристроїв, навіть коли рухаються. Постійний перехід від різних цифрових пристроїв до фізичного середовища створює більше, ніж будь-коли досі, навантаження на очі ваших клієнтів і може призвести до появи зорового дискомфорту або напруження очей. Це ускладнює навіть звичайні завдання, або навіть гірше – життєві деталі залишаються непоміченими. Важливо, щоб ви могли запропонувати клієнтам не тільки чіткий центральний зір, але й плавний периферійний зір, щоб їм було легко фокусуватися на різних відстанях і напрямках. Зорові потреби також змінюються з віком. Це може бути зумовлено двома ключовими факторами: зменшенням амплітуди акомодації та зменшенням діаметра зіниці.
  
Технологія ZEISS SmartView 2.0, яка використовується в новому та повному асортименті лінз SmartLife® від ZEISS, є відповіддю на актуальні запити клієнтів і враховує дані масштабних досліджень
Вид збоку на i.Profiler plus.

Професійна перевірка зору за допомогою ZEISS i.Profiler plus.

Точна та повна інформація є ключем до підбору лінз, що ідеально відповідатимуть індивідуальним потребам клієнтів. За допомогою приладу ZEISS i.Profiler plus ви отримуєте індивідуальний зоровий профіль для кожного пацієнта, що виходить далеко за межі традиційної рефракції. ZEISS i.Profiler plus дозволяє провести глибокий і точний аналіз очей клієнта й миттєво отримати цілісне уявлення про їхній стан.

  • Швидке й високоточне вимірювання хвильового фронту та аналіз очей клієнта для отримання унікального оптичного зорового профілю.7
  • ZEISS i.Profiler plus визначає індивідуальний розмір зіниць кожної людини.
  • 60 секунд для автоматичного створення профілю обох очей.8
  • Гострота зору 20/20 у 94% пацієнтів.9
  • Скорочення тривалості визначення суб’єктивної рефракції на 50%.10
Молодий чоловік у лінзах ZEISS дивиться в камеру, тримаючи iPad із попередньою інформацією для точної об’єктивної рефракції.

ZEISS i.Profiler plus робить можливим створення нашого асортименту найбільш індивідуалізованих лінз.

Прилад допомагає знайти й пояснити найкраще можливе рішення для кожного клієнта, надаючи вам детальну попередню інформацію для точної суб’єктивної рефракції:  

  • Поточний оптичний зоровий профіль, що включає аберації вищого порядку й дані щодо рогівки.
  • Висока точність об’єктивної рефракції.
  • Аналіз ZEISS i.Scription.

Крім того, унікальний оптичний зоровий профіль включає індивідуальний розмір зіниці кожного пацієнта.

Зіниця і райдужна оболонка блакитного і світло-зеленого кольорів.

Технологія ZEISS Individual Luminance Design 2.0 дозволяє створювати точніші лінзи.11

Технологія ZEISS Individual Luminance Design 2.0 враховує унікальний розмір зіниці в умовах денного освітлення на основі вимірювання ZEISS i.Profiler plus і дату народження клієнта:

Вимірювання ZEISS i.Profiler plus:
середня експозиція світла для ока під час вимірювання ZEISS i.Profiler plus становить 100 кд/м².12

Перетворення даних для будь-яких умов денного освітлення:
Середня яскравість вдень ~ 60 кд/м².12 Далі середній діаметр зіниці для обох очей перетворюється зі значення в умовах освітленості на момент вимірювання на значення в умовах освітленості протягом дня.

Реалістичне порівняння на основі віку:
ZEISS гарантує, що кінцевий індивідуальний розмір зіниці знаходиться в межах розумного допуску ± 1 мм залежно від віку клієнта.13

Асортимент лінз ZEISS SmartLife PRO.

Знайдіть найбільш індивідуалізоване рішення, щоб задовольнити унікальні потреби кожного клієнта.
  • 3D-ілюстрація лінз Single Vision для клієнтів віком 6–25 років.

    Лінзи Single Vision

    • Лінзи ZEISS Single Vision SmartLife PRO Individual 3
    • Лінзи ZEISS Single Vision SmartLife PRO
  • 3D-ілюстрація лінз Digital і Progressive із розмитими периферійними зонами для клієнтів віком 30–40 років.

    Лінзи Digital

    • Лінзи ZEISS Digital SmartLife PRO Individual 3
    • Лінзи ZEISS Digital SmartLife PRO
  • 3D-ілюстрація лінз Progressive із розмитими периферійними зонами для клієнтів віком від 40 років.

    Лінзи Progressive

    • Лінзи ZEISS Progressive SmartLife PRO Individual 3
    • Лінзи ZEISS Progressive SmartLife PRO Superb
    • Лінзи ZEISS Progressive SmartLife PRO Plus
    • Лінзи ZEISS Progressive SmartLife PRO Pure

Зв'яжіться з нами

Чим ми можемо вам допомогти?

Триває завантаження форми…

Зв'язатися з нами

Компанія Carl Zeiss Vision UK Ltd скористається введеною вами в контактну форму інформацією, щоб відповісти на ваш запит електронною поштою або телефоном. Натисніть тут, щоб ознайомитися з нашою заявою щодо захисту даних.


  • 1

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 2

    Deloitte LLP. (2017). Розумні пристрої – закономірності використання споживачами та для бізнесу. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut.

  • 3

    Оксьє Б. і співавт. Взаємодія дітей з цифровими пристроями, час перед екраном. Дослідницький центр П’ю. 2020.

  • 4

    Euromonitor International. (2020). Топ-10 глобальних споживацьких тенденцій, 2020 рік.

  • 5

    IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n=11.845, D, BR, CN, US, IT.

  • 6

    IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n= 2.778 (extract health managers), D, BR, CN, US, IT.

  • 7

    Applying a specifically developed speckle-free verification method (Data on file. 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), The ZEISS i.Profiler plus autorefraction and wavefront aberration measurements have been calibrated to show an accuracy of +/-0.1 D that exceeds the ISO standard for auto-refractors, which only requires a maximum scale interval of 0.25 (ISO standard for eye refractometers, DIN EN ISO 10342:2010).

  • 8

    Measurement on 5 subjects including stop watch timing for complete measurement Report: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01

  • 9

    Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD, and Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Orange County, California), double blind test on preference between ZEISS i.Scription Lenses and comparable ZEISS free-form test lenses (n=37), 2016.

  • 10

    Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, “Comparison of spherocylindrical corrections obtained by wavefront aberrometry and subjective methods”, Institute for Ophthalmic Research, Eberhard Karls University of Tuebingen, Mar. 2016.

  • 11

    Based on Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Theoretical analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.

  • 12

    Analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.

  • 13

    Based on Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Theoretical analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.